Principiu 1 per l'usu è u mantenimentu più tardi di u prato artificiale: hè necessariu di mantene u prato artificiale pulito.
In circustanze nurmale, ogni tipu di polvera in l'aria ùn deve esse pulita deliberatamente, è a pioggia naturali pò ghjucà u rolu di lavà. In ogni casu, cum'è un terrenu di sportu, un tali statu ideale hè raru, per quessa, hè necessariu di pulizziari ogni tipu di residui nantu à u turf in u tempu, cum'è pelle, scarti di carta, melone è bevande di frutta è cusì. A basura ligera pò esse risolta cù un aspiratore, è i più grossi ponu esse sguassati cù una spazzola, mentre chì u trattamentu di macchie hà bisognu à utilizà l'agente liquidu di u cumpunente currispundenti è lavà cù l'acqua rapidamente, ma ùn aduprate micca u detergente. vuluntà.
Principiu 2 per l'usu è u mantenimentu più tardi di u prato artificiale: i fuochi d'artificiu pruvucanu danni à u turf è potenziale periculi di sicurezza.
Ancu s'è a maiò parte di i prati artificiali anu avà una funzione di ritardante di fiamma, hè inevitabbile di scuntrà siti di bassa qualità cù prestazioni scarse è periculi di sicurezza nascosti. Inoltre, ancu s'è u prato artificiale ùn brusgià quandu espunutu à a fonte di u focu, ùn ci hè dubbitu chì l'alta temperatura, soprattuttu u focu apertu, funnu a sita d'erba è causanu danni à u situ.
Principiu 3 per l'usu più tardi è u mantenimentu di u prato artificiale: a pressione per unità di area deve esse cuntrullata.
I veiculi ùn sò micca permessi di passà nantu à u prato artificiale, è u parcheghju è l'impilamentu di e merchenzie ùn sò micca permessi. Ancu se u turf artificiale hà a so propria dritta è resistenza, sfracicà a sita d'erba se u so pesu hè troppu pisanti o troppu longu. U campu di prato artificiale ùn pò micca fà sporti chì necessitanu l'usu di l'attrezzatura sportiva affilata, cum'è u javelin. I scarpi longhi spike ùn ponu micca purtati in partiti di football. I scarpi rotti rotti rotti ponu esse usatu invece, è i scarpi di tacchi alti ùn sò micca permessi di entre in u campu.
Principiu 4 per l'usu più tardi è u mantenimentu di u prato artificiale: cuntrolla a freccia di usu.
Ancu se u prato artificiale pò esse usatu cù alta freccia, ùn pò micca suppurtà sport d'alta intensità indefinitu. Sicondu l'usu, soprattuttu dopu à sport intensi, u locu hà sempre bisognu di un certu tempu di riposu. Per esempiu, u campu mediu di football artificiale artificiale ùn deve micca più di quattru ghjochi ufficiali à settimana.
Dopu à sti precautions in usu cutidianu pò micca solu mantene a funzione sportiva di prato artificiale in un statu megliu, ma ancu migliurà a so vita di serviziu. Inoltre, quandu a freccia di usu hè bassu, u situ pò esse inspeccionatu in tuttu. Ancu s'è a maiò parte di u dannu scontru hè chjucu, a riparazione puntuale pò impedisce u prublema di espansione.
Tempu di Postu: Mar-03-2022