Cumu installà l'erba artificiale: una guida passu à passu

Trasfurmate u vostru ortu in un bellu spaziu chì richiede poca manutenzione cù a nostra guida faciule da seguità. Cù uni pochi di strumenti basi è qualchì manu d'aiutu, pudete compie u vostrustallazione di erba artificialein solu un weekend.

Quì sottu, truverete una spiegazione simplice di cumu installà l'erba artificiale, cù cunsiglii essenziali per ottene risultati prufessiunali.

137

Passu 1: Scavà u prato esistente

Cuminciate per caccià a vostra erba attuale è scavà à una prufundità di circa 75 mm (circa 3 pollici) sottu à l'altezza desiderata di u prato finitu.

In certi giardini, secondu i livelli esistenti, pudete solu caccià l'erba esistente, ciò chì eliminerebbe circa 30-40 mm, è accumulà 75 mm da quì.

Un tagliaerba, chì pò esse affittatu da u vostru magazinu di noleggio di strumenti lucale, renderà stu passu assai più faciule.

138

Passu 2: Installate u bordu

S'ellu ùn ci hè micca un bordu duru o un muru intornu à u perimetru di u vostru prato, duverete installà qualchì forma di bordu di ritenzione.

Legnu trattatu (cunsigliatu)

Bordatura in acciaio

Legnu plasticu

Traverse di legnu

Pavimentazione in mattoni o blocchi

Ricumandemu l'usu di bordi di legnu trattatu perchè hè faciule di fissà l'erba (cù chiodi galvanizzati) è furnisce una finitura pulita.

Passu 3: Pone a membrana antierbaccia

Per impedisce à e erbacce di cresce in u vostru prato, mettemembrana di erbacciaà tutta a zona di u prato, sovrapponendu i bordi per assicurà chì l'erbacce ùn possinu penetrà trà dui pezzi.

Pudete aduprà perni in U galvanizzati per mantene a membrana in u so postu.

Cunsigliu: Se e erbacce sò state un prublema significativu, trattate a zona cù un erbicida prima di mette a membrana.

Passu 4: Installate una sottobase di 50 mm

Per a sottubasa, ricumandemu di utilizà graniglie di granitu di 10-12 mm.

Rastrellate è livellate l'aggregatu à una prufundità di circa 50 mm.

Hè assai impurtante d'assicurà chì a sottubasa sia cumpletamente cumpattata aduprendu un cumpattatore à piastra vibrante chì pò ancu esse noleggiatu in u vostru magazinu di noleggio di strumenti lucale.

Passu 5: Installate un corsu di posa di 25 mm

Per u stratu di posa, rastrellà è livellà circa 25 mm di polvere di granitu (grano) direttamente sopra a sottobase.

Sè aduprate bordi di legnu, u corsu di posa deve esse livellatu finu à a cima di u legnu.

Ancu una volta, assicuratevi chì questu sia cumpletamente cumpattatu cù un cumpattatore à piastre vibranti.

Cunsigliu: Spruzzà ligeramente a polvera di granitu cù acqua a aiuterà à ligà è à riduce a polvera.

140

Passu 6: Installate una seconda membrana opzionale

Per una prutezzione supplementare, mette una seconda strata di membrana antierbaccia sopra a polvere di granitu.

Micca solu cum'è prutezzione supplementare contr'à e erbacce, ma ancu perchè aiuta à prutege a parte inferiore di a vostra erba DYG.

Cum'è cù u primu stratu di membrana antierbaccia, sovrappone i bordi per assicurà chì l'erbacce ùn possinu penetrà trà dui pezzi. Appuntate a membrana sia à u bordu sia u più vicinu pussibule è tagliate ogni eccessu.

Hè assai impurtante d'assicurà chì a membrana sia posta piatta perchè qualsiasi increspature ponu esse visibili à traversu a vostra erba artificiale.

NOTA: Sè vo avete un cane o un animale domesticu chì aduprerà u vostru prato artificiale, vi cunsigliemu di ÙN installà micca questu stratu supplementu di membrana, postu chì pò intrappulà l'odori sgradevoli di l'urina.

141

Passu 7: Srotola è pusiziunate a vostra erba DYG

Probabilmente averete bisognu di qualchì aiutu à questu puntu perchè, secondu a dimensione di a vostra erba artificiale, pò esse assai pesante.

Se pussibule, mette l'erba in pusizione in modu chì a direzzione di u mucchiu sia rivolta versu a vostra casa o u puntu di vista principale, postu chì questu tende à esse u megliu latu da quale vede l'erba.

Sè vo avete dui rotuli d'erba, assicuratevi chì a direzzione di a pila sia rivolta in a listessa direzzione nantu à i dui pezzi.

Cunsigliu: Lasciate chì l'erba si stabilizzi per qualchì ora, idealmente à u sole, per acclimatassi prima di taglialla.

145

Passu 8: Tagliate è modellate u vostru prato

Cù un cultellu multiuso affilatu, tagliate l'erba artificiale cù cura intornu à i bordi è l'ostaculi.

E lame si ponu smussà rapidamente, dunque rimpiazzatele regularmente per mantene tagli puliti.

Assicurate u perimetru di u cunfine cù chiodi galvanizzati s'è vo aduprate bordi di legnu, o perni à U galvanizzati, per bordi d'acciaiu, di mattoni o di traversine.

Pudete incollà a vostra erba à un bordu di cimentu aduprendu adesivo.

146

Passu 9: Assicurà qualsiasi unione

Sè fattu currettamente, i giunti ùn devenu micca esse visibili. Eccu cumu si uniscenu e sezioni d'erba senza soluzione di continuità:

Prima, pusiziunate i dui pezzi d'erba unu accantu à l'altru, assicurendu chì e fibre sianu puntate in u listessu modu è chì i bordi sianu paralleli.

Piegate i dui pezzi in daretu di circa 300 mm per scopre u supportu.

Tagliate cù cura trè punti da u bordu di ogni pezzu per creà una unione pulita.

Pone di novu i pezzi piatti per assicurà chì i bordi si scontranu perfettamente cù un spaziu consistente di 1-2 mm trà ogni rotulu.

Piegate torna l'erba, scoprendu u supportu.

Stendete u vostru nastro di giunzione (cù u latu brillanti in giù) longu a cucitura è applicate l'adesivu nantu à u nastro.

Ripiegate cù cura l'erba in u so postu, assicurendu chì e fibre di l'erba ùn si tocchinu o ùn rimangenu intrappulate in l'adesivu.

Applicate una pressione dolce longu à a cucitura per assicurà una adesione curretta. (Cunsigliu: Pone sacchetti di sabbia secca in fornu micca aperti longu à a cucitura per aiutà l'adesivu à aderisce megliu.)

Lasciate chì l'adesivu si indurisca per 2-24 ore secondu e cundizioni climatiche.

Passu 10: Applicà u Riempimentu

Infine, sparghjite circa 5 kg di sabbia secca in fornu per metru quadru uniformemente nantu à u vostru pratu artificiale. Spazzolate sta sabbia in e fibre cù una scopa rigida o una spazzola elettrica, aumentendu a stabilità è a durabilità.


Data di publicazione: 01-04-2025