chjappà u disordine
Quandu i contaminanti più grossi cum'è foglie, carta è cigarette si trovanu nantu à u prato, anu da esse puliti in tempu. Pudete aduprà un soffiu convenientu per pulisce rapidamente. Inoltre, i bordi è e zone esterne diturf artificialedeve esse inspeccionatu regularmente per impediscenu a crescita di muschi. Quandu si trovanu i segni di crescita di a pianta, utilizate una manguera d'alta pressione per sguassà.
Eliminate l'uggetti taglienti
Per u turf artificiale, i contaminanti più distruttivi sò l'uggetti sharp, cum'è petri, vetru rottu, oggetti di metalli, etc. Stu contaminante deve esse eliminatu immediatamente. Inoltre, a goma di masticazione è l'adesivi sò ancu estremamente dannusuturf artificialeè pò esse trattatu cù metudi di rinfrescante.
Eliminate e macchie
In generale, a pulizia di rutina pò sguassà a maiò parte di e macchie. E macchie d'oliu più serii ponu esse lavate cù un straccio imbevutu di solvente di petroleum. E macchie "cum'è l'acqua" cum'è u sucu, u latti, u ghjacciu è i tacchi di sangue ponu esse lavati prima cù acqua saponata. Allora sciacquate bè cù l'acqua; pulitura di scarpi, oliu di sunscreen, oliu di penna à sfera, etc. pò esse asciuttata cù una spugna dipped in perchlorethylene, è poi secca cù una spugna cù un forte putere di adsorption; per e macchie cum'è a paraffina, l'asfaltu è l'asfaltu, basta asciugà duramente o aduprate una spugna Basta immergellu in perchlorethylene è asciugà; pitture, rivestimenti, etc. ponu esse sbulicati cù trementina o dissolvente; fungi o spots di mildiu pò esse eliminati cù 1% acqua di perossu di l'idrogenu. Dopu avè sguassatu, immergete bè in acqua per sguassà.
Tempu di Postu: Feb-26-2024