Cumu puliti è mantene l'erba artificiale

20

Clarlu clutter

Quandu i contaminanti più grande cume e foglie, carta, è sigarette butte si trovanu nantu à u latu, anu bisognu à esse puliti u tempu. Pudete aduprà un soffiante convenientu per pulisce rapidamente. Inoltre, i bordi è e zoni esterni diturf artificialebisognu di esse inspeccionatu regularmente per impedisce a crescita di muschio. Una volta chì i segni di a crescita di a pianta si trovanu, utilizanu una mansa di alta pressione per caccià elli.

Elimina l'uggetti tagliosi

Per turfori artificiali, i contrultanti più distruttivi sò oggetti stretti, cume petri, vetru rottu, oggetti di metalli, etc. stu contaminante deve esse cacciatu subitu. Inoltre, chewing gum è adesivi sò ancu assai dannosi perturf artificialeè pò esse trattatu cù metudi di rinfrescante.

Elimina e macchie

In generale parlante, pulizia di rutina pò caccià e più macchie. I macchii di l'oliu seriu pò esse sguassati cun un rag imbottitu in u solvente di u petroliu. Pruvincia di l'acqua cum'è u suchju, latte, gelatu, è macchi è sfocchi sanguinani ponu esse macchiere con acqua di pulacca prima. Poi rinfrescate bè cù l'acqua; Zona pulitu, oliu di sbazzello, ballpteint ol, ecc. per macchi cum'è paraffina, asfaltà e l'asfalto, solu sguassate o utilizate una spugna ci hà misu in qualcosa di giratailena è sguassate; Dipinti, i corretti, etc. pò esse sguassatu cù u cervo di u turpentinu o di pittura; I fili di fungi o mildew ponu esse cacciati cù l'acqua di u diossidu di 1% di i diossidu di idrogenu. Dopu à sguassà, mullificate bè in acqua per caccià elli.


Tempu post: 26-2024