Mackenzie Nichols hè un scrittore freelance specializatu in notizie di giardinaggiu è di divertimentu. Hè spicializata in scrittura nantu à e novi piante, i tendenzi di giardinaggiu, cunsiglii è trucchi di giardinaggiu, tendenzi di divertimentu, Q&A cù i capi di l'industria di l'intrattenimentu è u giardinaggiu, è e tendenze in a sucietà d'oghje. Hà più di 5 anni di sperienza in scrittura d'articuli per publicazioni maiò.
Probabilmente avete vistu sti quadrati verdi, cunnisciuti cum'è spuma di fiori o oasi, in arrangiamenti di fiori prima, è pudete ancu avè utilizatu sè stessu per mantene i fiori in u locu. Ancu s'è a scuma di fiori hè stata per decennii, studii scientifichi recenti anu dimustratu chì stu pruduttu pò esse dannusu à l'ambiente. In particulare, si rompe in i microplastici, chì ponu contaminate e fonti d'acqua è dannu a vita aquatica. Inoltre, a polvera spumosa pò causà prublemi di respirazione per e persone. Per questi mutivi, i grandi eventi di fiori cum'è u Chelsea Flower Show di a Royal Horticultural Society è u Slow Flower Summit sò alluntanati da a spuma di fiori. Invece, i fioristi sò sempre più volte à l'alternative di spuma fiurali per e so creazioni. Eccu per quessa chì duvete fà ancu, è ciò chì pudete aduprà invece di arrangiamenti di fiori.
L'espuma fiurali hè un materiale ligeru è assorbente chì pò esse postu nantu à u fondu di vasi è altri vasi per creà una basa per i disinni fiurali. Rita Feldman, fundatore di a Rete di Fiori Sostenibile di l'Australia, hà dettu: "Per un bellu pezzu, i fioristi è i cunsumatori anu cunsideratu sta scuma verde fragile per esse un pruduttu naturali". .
I prudutti di spuma verde ùn sò micca inventati urigginariamenti per l'arrangii di fiori, ma Vernon Smithers di Smithers-Oasis li patentò per questu usu in l'anni 1950. Feldmann dice chì Oasis Floral Foam hè diventatu rapidamente populari cù i fioristi prufessiunali perchè hè "assai prezzu è assai faciule d'utilizà. Basta l'apre, l'imbulighjate in acqua, è appiccicate u gambu in ellu. in cuntenituri, sti cuntenituri seranu difficiuli di manighjà senza una basa solida per i fiori. "A so invenzione hà fattu l'arrangiamenti di fiori assai accessibile à arrangiatori inesperienti chì ùn anu micca pussutu ottene steli per stà induve vulianu", aghjusta.
Ancu se a spuma di fiori hè fatta da carcinogeni cunnisciuti cum'è formaldehyde, solu tracce di questi chimichi tossichi restanu in u pruduttu finitu. U prublema più grande cù a scuma fiurali hè ciò chì succede quandu u ghjetta. A scuma ùn hè micca riciclabile, è ancu tecnicamente biodegradabile, in realtà si rompe in particelle minuscule chjamate microplastiche chì ponu stà in l'ambiente per centu anni. I scientisti sò sempre più preoccupati di i risichi per a salute di l'omu è di l'altri organismi posti da i microplastici in l'aria è l'acqua.
Per esempiu, un studiu di l'Università RMIT publicatu in 2019 in Science of the Total Environment hà truvatu per a prima volta chì i microplastici in a spuma di fiori affettanu a vita acquatica. I circadori anu truvatu chì questi microplastichi sò fisicamenti è chimicamente dannosi à una varietà di spezie d'acqua dolce è marine chì ingeranu e particelle.
Un altru studiu recente da i scientisti di a Hull York Medical School hà identificatu per a prima volta i microplastici in i pulmoni umani. I risultati indicanu chì l'inalazione di i microplastici hè una fonte impurtante di esposizione. In più di a scuma di fiori, i microplastici in l'aire sò ancu truvati in prudutti cum'è buttigli, imballaggi, vestiti è cosmetichi. Tuttavia, ùn hè micca chjaru esattamente cumu questi microplastici affettanu l'omu è l'altri animali.
Finu à più ricerche prumesse di sparghje più luce nantu à i periculi di a spuma di fiori è altre fonti di microplastiche, i fioristi cum'è Tobey Nelson di Tobey Nelson Events + Design, LLC sò preoccupati di inalazione di u polu generatu quandu si usa u pruduttu. Mentre Oasis incuragisce i fioristi à portà maschere protettive quandu manipulanu i prudutti, assai ùn anu micca. "Spergu solu chì in 10 o 15 anni ùn u chjamanu micca u sindromu di u pulmone spumosu o qualcosa cum'è i minatori anu a malatia di i pulmoni neri", disse Nelson.
A dispusizione curretta di a scuma di fiori pò andà assai per prevene a contaminazione di l'aire è l'acqua da ancu più microplastici. Feldmann nota chì in una indagine di i fioristi prufessiunali realizatu da a Rete di Floristeria Sostenibile, u 72 per centu di quelli chì utilizanu spuma di fiori ammettenu di scaccià in u drenu dopu chì i fiori seccanu, è u 15 per centu hà dettu chì l'aghjunghjenu à u so giardinu. è terra. Inoltre, "l'espuma fiurali entra in l'ambienti naturali in una varietà di manere: intarratu cù coffins, attraversu sistemi d'acqua in vasi, è mischju cù fiori in sistemi di rifiuti verdi, giardini è composti", disse Feldman.
Sè avete bisognu di riciclà a spuma di fiori, l'esperti accunsenu chì hè assai megliu di scaccià in un discarica chì di scaccià in u drenu o aghjunghje à u compostu o i rifiuti di giardinu. Feldman cunsiglia di versà l'acqua chì cuntene pezzi di schiuma di fiori, "pour lu in un tessulu densu, cum'è una vechja pillowcase, per catturà quant'è pezzi di schiuma pussibule".
I fioristi pò preferite usà spuma fiurali per via di a so familiarità è di cunvenzione, Nelson dice. "Iè, hè sconveniente di ricurdà un saccu d'alimentazione riutilizzabile in a vittura", dice ella. "Ma tutti avemu bisognu di alluntanassi da a mentalità di cunvenzione è avè un futuru più sustenibile in quale travagliemu un pocu più duru è riduce u nostru impattu nantu à u pianeta". Nelson hà aghjustatu chì parechji fioristi ùn anu micca capitu chì l'opzioni megliu esistenu.
Oasis stessu offre avà un pruduttu cumpletamente compostable chjamatu TerraBrick. U novu pruduttu hè "fattu da fibre di coccu naturali, rinnuvevuli è vegetali è un legante compostable". Cum'è l'Oasis Floral Foam, TerraBricks assorbe l'acqua per mantene i fiori umidi mentre mantene l'allineamentu di u fiore. I prudutti di fibra di coccu pò esse compostu in modu sicuru è utilizatu in u giardinu. Un'altra nova variazione hè l'Oshun Pouch, creata in 2020 da Kirsten VanDyck, CEO di New Age Floral. U saccu hè chinu di un materiale compostable chì si gonfia in l'acqua è pò sustene ancu u più grande spray di coffin, VanDyck hà dettu.
Ci hè parechje altre manere di sustene l'arrangamenti fiurali, cumpresi ranocchi di fiori, fencing di filu, è petri decorattivi o perle in vasi. O pudete esse creativi cù ciò chì avete in manu, cum'è VanDyck pruvò quandu hà designatu u so primu disignu sustenibile per u Garden Club. "Invece di spuma fiurali, aghju tagliatu una anguria in a mità è piantatu un paru d'acelli di paradisu". L'anguria ovviamente ùn durà micca quant'è a scuma fiurali, ma questu hè u puntu. VanDyck dice chì hè grande per un disignu chì deve durà solu un ghjornu.
Cù più è più alternative dispunibuli è cuscenza di l'effetti negativi negativi di a spuma di fiori, hè chjaru chì saltà nantu à u carrughju di #nofloralfoam hè una scusa. Forse hè per quessa, cum'è l'industria di i fiori travaglia per migliurà a so sustenibilità generale, TJ McGrath di TJ McGrath Design crede chì "eliminà a spuma fiurali hè una priorità maiò".
Tempu di Postu: Feb-03-2023